سمیرا من که از خدا جز سلامتی تو هیوی نمیخوام فقط سلامتی تو.الن امدم فرمانداری واسه جریان وام.نمیدانم من به اونجا رسیدم که بعضی ها میگن جملات توان توصیفت ندارن.اخه عزیزم چگونهبگمدوست دارم کهحق مطلب ادا بشه.تمام وجودماز عشقت سرشاره.دوست دارم...نگاه..کاش میشد یه بلندگو بزرگ در دست گرفت ورفت وسط کهکشانها وچنان با صدای بلند گفت سمیرام عاشقتم و دوست دارم که تمام کره زمین بلرزه
..گاهی حرصممیگیره چرا نمیشه چنان که تو دلمه منتقل بکنم عشقم را.سمیرا تاابد علشقتم.
سرگذشت ما دو عاشق...ما را در سایت سرگذشت ما دو عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105