ساعت چهار و چهل پنج دقیقه بامداد. روز یکشنبه ده آذر ...عشقم ساعت هشت رفته اتاق زایمان هنوز بیرون نیامده...خیلی نگرانم...عجیبه که صدای ناله هم از اتاق بیرون نمیاد .همه چی برای متولد شدن دخترم فراهمه نمیدانم به چه علت اینقدر تاخیرررررر...خدایا کمک کن....
سرگذشت ما دو عاشق...ما را در سایت سرگذشت ما دو عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58