امروز 11 آبان 98. واسه ده روزی از عشقم، نفسم، آرمانم دورم. الان ساعت یازده شبه و من اندازه همه دنیا دلتنگشم. خیلی دوریش برام سخته. خدایا چجوری تحمل کنم.الان دلوینم داره تو شکمم تکون میخوره فک کنم اونم دلتنگ بابا جونشه. خدایا این ده روز زودتر بگذره و زودتر ببینمش چون تحمل دوریشو ندارم. همه زندگیم شدی آرمانم
سرگذشت ما دو عاشق...ما را در سایت سرگذشت ما دو عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63