عشقم بار دیگر من آمدم مهران و تو تهران..عزیزم چند بار خواستم بیام مطلب بزارم گویا سبستم ایراد پیدا کرده بود.دوتا پست آخرتو خوندم و لذت بردم.فدای این همه خوبی و قشنگی و لطف و صفایت.فدای این هم ارزشمندی ات...تا ابد پا به پاتم و عاشقت می مانم تا ابد نازتو می کشم.عزیزم گاهی کم لطفی هایم را با سخاوت خودت ببخش..امیدوارم بتوانم این همه خوبی وبزرگی خودت و خانواده عزیز وخوبت را کمی جبران کنم سرگذشت ما دو عاشق...
ما را در سایت سرگذشت ما دو عاشق دنبال میکنید
برچسب: افتخار, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 2:26