بعد مدتها آرمان به زندگی برگشته و داره واسه زندگیمون تلاش میکنه و من حس میکنم داریم پیشرفت میکنیم. خوشحالم بالاخره آرمان داره آرمان میشه و مثه گذشته بیخیال و بیکار ننشته. بهش خسته نباشید میگم و دستاشو میبوسم. مرسی عشقم...به امید روزهای بهتر...به امید آینده خوبمون ... خدایا شکرت سرگذشت ما دو عاشق...
ما را در سایت سرگذشت ما دو عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 13:06