سمیرا جونم همسرم امیدم من الن خانه ذاذاش هستم تو هم با ارزو میدان انقلاب احساسمو میخوام بهت دارم بنویسم ولی میبینم خیلی سخت و نشدنیه من خیلی اذیتت کردم و هیچ وقت خوشحالت نکردم از شرمندگی دارم اب میشم لحظات و روزهای سختیه گاهی.... هیچی بی خیال سرگذشت ما دو عاشق...