
دو بامداد بیست دو تیر هزار و چهارصد و دو ..از سر کار برگشتم ...تولد عشق ام نفس م.همسرم....امسال هم مث سالهای قبل نشد که سورپرایز کنم .خودش میدانه چرا...تا حالا این احساس بهتون دست داده که کسی که عشقت بود شد همسر ابدی ات ...وو اینکه خودتو عذاب بدی که اونجور که باید و شاید براش سنگ تمام نذاشتی ...سمیرا جان تو لایق بهترینها و بالاترین هستی و من توان م اینه امیدوارم عمری باشه که بتوانم گوشیه ای از صبرت حوصله ات محبت ات و از خود گذشتی ات را جبران کنم .....اینقد حرف دارم که گاهی ترجیح میدم سکوت ...
ادامه مطلب
همسرم؛ امید زندگی ام همیشه در قلب من هستی و دوستت دارم یک لبخند تورا به تمام دنیا نمیدم. قول میدم کهxa0 پیش خانواده روسفید بشی. عزیزم نگران هیچی نباش و امیدوار باش از با هم بودن لذت ببریم. ما همو که داریم یعنی همه چی داریم.. به امید روزهای بهتر...
ادامه مطلب